Linnavalitsus ja sotsiaalministeerium sõlmivad sihtotstarbelise eraldise kasutamise lepingu projekti, mis võimaldab jätkata laste abi- ja infotelefoni tegevust.
Tallinn saab laste abi- ja infotelefoni tööshoidmiseks ja arendamiseks sotsiaalministeeriumilt 545 150 krooni. Sihtotstabelist eraldist kasutab teenuse osutaja personalikuludeks, linnaeelarvest lisandub 75 000 krooni majanduskulude katteks.
Teenus käivitati sotsiaalministeeriumi, Tallinna linna ja päästeameti ühisprojektina 2005. aastal. Abilinnapea Merike Martinsoni sõnul pöörduti mullu teabe saamiseks või muul põhjusel abi- ja infotelefonile 968 korral, abi saamiseks (laste hooletusse jätmine, vägivald, konfliktolukorrad jms) 181 korral.
«Paariaastane kogemus on näidanud, et selline dispetšerteenistus on vajalik ja nõutud,» ütles Martinson. «Selgunud on mitmeid probleeme ja ohtlikke nähtusi, mis on nõudnud viivitamatut sekkumist.»