Kaido (42), muusik
Bussijuhid on selline imelik rahvas.
Tihti peale inimene jookseb kõigest väest, et bussi peale jõuda, aga tavaliselt pannakse uksed nina alt kinni.
Juhid võivad ju vabanduseks tuua, et on kiire ja nad peavad graafikus püsima, aga see paar sekundit oodata ei tohiks küll eriline probleem olla.
Tihti jõuavad bussid, näiteks number 14, ka varem peatusse.
Kristi (29), kokk
Üldiselt olen teenindusega Tallinnas rahul. Supermarketites on aga müüjad vahel kurjad ja närvilised. Arvan, et see on sellest, et töötajatel on vahetused liiga pikad. Pubid ja restoranid on ehk parema teenindusega. Teenindajalt ootan, et ta naerataks ja ei elaks oma paha tuju kliendi peale välja. Vahel olen raamatukogus ikka hoidjaid kiitnud, kui nad naeratavad ja raamatuid leida aitavad.
Rainer Sauter (54), õppejõud, külaline Saksamaalt
Inimesed on sõbralikud ja sa saad kõike, mida küsid, ilma et peaksid kaua ootama. Olen reisinud kõikjal üle maailma ning nii Tallinna restoranides kui ka taksodes on teenindus normaal¬ne ja mingeid probleeme küll ei ole. Teenindajad ei pea ka kogu aeg naeratama.
Eriti olen rahul muuseumide teenindusega, kus inimesed on abivalmis ega koorma külastajaid tohutu hulga informatsiooniga.
Õie (60), müüja, eluaegne kaubandustöötaja
Kohvikutes on tase üldiselt kõrge, aga poodides on lood kehvad. Teenindajalt ootan, et ta kuulab mind lõpuni ja pakub viisakalt abi. Kuna ma olen juba vanem proua, suhtutakse minusse sageli nii, et ega ma vist eriline ostja pole.
Aga ühtki ostjat ei tohi põlata, ei tea ju kunagi, palju kellelgi tegelikult raha taskus on. Ühistranspordi juhtidel pole viga, kuigi sõidukid on räpased.
KÜSITLUS: Kuidas olete rahul teeninduskultuuriga Tallinnas? (0)
31. märts 2008