Linnavalitsus võttis vastu e-teenuste arengukava, mille eesmärgiks on teha linna teenused elanikele paremini kättesaadavaks.
“Tallinna linn on üks suuremaid avalike teenuste pakkujaid ja kõik teenuste osutajad mõtlevad, kuidas teenuseid nende tarbijatele järjest paremini kätte toimetada. Linna jaoks on oluline, kuidas üle 500 avaliku teenuse viia tarbijateni neile kõige mugavamate kanalite kaudu,” ütles linnasekretär Toomas Sepp. Arengukava peaeesmärk on suurendada e-teenuste kasutajaskonda, kaasates arvutit vähe või üldse mitte kasutavaid inimesi.
Arengukavas nähakse ette kõikide taotluste vastuvõtmine e-posti teel, e-teenuste kättesaadavuse parandamiseks on arengukavas välja toodud alternatiivsed jaotuskanalid, sh mobiili ja tavatelefoni kaudu osutatavad teenused, DigiTV ning ID-kaardi kasutusala laiendamine.
Arengukava aluseks on lähtekoht, et e-teenuseid ei looda olemasolevaid teenuseid asendama, mis tähendab, et e-teenuste arendamine ei too kaasa klienditeenindusbüroode sulgemisi.
“Tallinna avalike teenuste edasiarendamist tagav infotehnoloogilise keskkonna arengukava 2008–2013” valmis AS Microlinki ja konsultatsioonifirma Ernst & Young AS koostöös.
Valmis Tallinna e-teenuste arengukava (0)
14. aprill 2008