"Arendajad ei lase arhitektidel lähtuda inimeste vajadustest, vaid sellest, kuidas äriplaan võimalikult tulu tooks."

Kunstiakadeemia rektor, arhitektuuriajaloolane Mart Kalm
Apteeker pettis klienti (0)
16. juuni 2008

80aastane tallinlane Ivetta sai apteekri käest petta, kui viimane müüs naisele retseptiravimi 50%lise soodustusega, kuigi arst oli välja kirjutanud 90%lise soodustuse. Seega maksis naine ravimi eest alusetult topelt raha.
Vastavalt sotsiaalministri määrusele on apteekril õigus retseptil parandusi teha vaid arstiga konsulteerides (näiteks telefoni teel). Kui parandus on tehtud, peab apteeker retsepti pöördele kirjutama muudatuse põhjuse ning kinnitama seda nime, allkirja ja kuupäevaga.
Haigekassa avalike suhete juhi Maria Belovasi sõnul on Ivetta puhul tegemist pensionäriga, kellel on kõnealuse ravimi suhtes õigus 90%lisele soodusmäärale. “Võib oletada, et apteeker muutis 90%lise soodusmäära 50%liseks sellepärast, et raviarst ei olnud retseptile märkinud õiget diagnoosikoodi,” lausus Belovas.
Tema sõnul oleks apteeker pidanud raviarstiga ühendust võtma ning tegema retseptil paranduse diagnoosikoodi osas ja väljastama patsiendile ravimi 90%lise soodusmääraga.
Täiendavat informatsiooni soodusretseptide kohta saab alati küsida Haigekassa infotelefonil 16363.

Kommentaarid (0)

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki “Sobimatu”!

Postitades kommentaari nõustud reeglitega.