"Tallinn on vinge koht, sest siin katsetatakse paljusid asju."

Jenni Partanen, Tallinna tehnikaülikooli tulevikulinna professor
Tarbija küsib: Kas tarbetu kauba võib poodi tagasi viia ja raha tagasi saada? (0)
22. märts 2009

Vastus on lihtne: kvaliteetset kaupa ei ole kauplused kohustatud tagasi võtma ega ka ümber vahetama mõne muu kauba vastu. Loomulikult leidub küllalt palju kauplusi, kus hoitakse oma kliente ja võimaluse korral vahetatakse müüdud kaup ostjale sobivama vastu välja. Kui kahtlete näiteks kingiks rõivaeset valides, kas number on ikka õige, võiks igaks juhuks enne ostmist kauplusest küsida, kas eset on võimalik hiljem ümber vahetada. Iga kauplus otsustab ise, kas üldse ja missugust kaupa ta võimaldab ümber vahetada, kuid seadusega pole neile sellist kohustust pandud, seega pole ka ostjal õigust nõuda korraliku kauba vahetamist või tagasivõtmist.

Nii et soovitame ostjatel kulutada pisut rohkem aega kauba valimisele ja selle omadustega tutvumisele. Pole mõtet osta koju mullivanni, kui hiljem selgub, et see ei mahugi vannituppa. Nii väldite ebavajalike või sobimatute esemete ostmist ning hoiate kokku nii enda kui ka müüjate aega ja närve.

Tarbijaid huvitavaid küsimusi saab esitada aadressil tarbijainfo@tallinnlv.ee või telefonil 640 4232.

Kommentaarid (0)

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki “Sobimatu”!

Postitades kommentaari nõustud reeglitega.