“Elus ja maadluses ei tule midagi lihtsalt, tööd peab tegema.”

Epp Mäe, maadleja
Täpsustus (0)
30. märts 2009

 2. veebruari Pealinna artikli «Meretunnel tooks majanduslikku kasu» vastukajana 22. märtsi lehes ilmunud «Lugeja kirjutab – merealusest raudteetunnelist Tallinna ja Helsingi vahel» autor seadis kahtluse alla mõningad artiklis esitatud faktid. Toimetus teatab, et kõigile kättesaadavate andmebaaside, näiteks Wikipedia, järgi on Channel Tunnel endiselt maailma pikima merealuse osaga raudteetunnel. Tunneli kogupikkus on 50,5 km ja loomulikult ei saa see kulgeda täies ulatuses mere all. Tunnel kulgeb ka maa all, selle üks ots on Inglismaal ja teine Prantsusmaal.
Täpsustus ei mõjuta kuidagi artikli sisulist poolt ega vähenda teema olulisust ning positiivset majanduslikku mõju Eesti arengule.

Kommentaarid (0)

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki “Sobimatu”!

Postitades kommentaari nõustud reeglitega.