"“Maksuküüru kaotamine ja rikastele raha juurde andmine tähendab, et veel rohkem asju jääb riigis tegemata."

Heido Vitsur, majandusteadlane
Ametnikega kimpus olev elanik saab abi linna ombudsmanilt (0)
20. september 2013
Tallinna ombudsman Jüri Kaljuvee.

Ombudsmani poole tasub pöörduda näiteks juhul, kui mõne linnaasutuse töötajad on käitunud ebaviisakalt, viivitanud vastamisega, jätnud vastamata või andnud valeinfot.

Iga inimene, kelle arvates on linna mõni ametiasutus või ametnik rikkunud temaga suheldes põhiseaduslikke õigusi ja vabadusi, saab sellest teada anda linna ombudsmanile Jüri Kaljuveele. Pöörduda tasub ka siis, kui mõne linnaasutuse töötajad on kohelnud inimest hea tava vastaselt, näiteks käitunud ebaviisakalt, viivitanud vastamisega või jätnud vastamata, antud puudulikku või tegelikkusele mittevastavat teavet jms. Ombudsmani või tema nõuniku poole saab pöörduda tasuta suuliselt või kirjalikult.

Vastuvõtuajad on esmaspäeviti kella 14-17, teisipäeviti 10-12, kolmapäeviti 14-18, neljapäeviti 10-12 ja reedeti 10-12. Telefoni teel saab kokku leppida ka muudes aegades. Ombudsmanil telefon on 6 943 291, ombudsmani nõunikul 6 943 296 ja linna ombudsmani abil 6 943 292. Linna ombudsmani büroo e-posti aadress on ombudsman@tallinnlv.ee

Kirjalikud avaldused ja kaebused võib saata või tuua kohale aadressil Vana-Viru 12, 15080 Tallinn. Kirjalikus pöördumises peab kirja panema pöörduja ees- ja perekonnanime, sünniaja, elukoha, e-posti aadressi ja/või telefoninumbri. Samuti pöördumise võimalikud konkreetsed põhjused, sh milles seisneb põhiseaduslike õiguste ja vabaduste rikkumine ning kes on need rikkumised toime pannud.

Pöördumises peaks ka kirjutama, kas samas küsimuses on pöördutud mõne ametiasutuse või -isiku poole.

 

Kommentaarid (0)

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki “Sobimatu”!

Postitades kommentaari nõustud reeglitega.