Kuigi Baltikumi supermarketite teenindustaseme võrdluses saavutasid kõrgeimad tulemused Leedu supermarketid, on kõigis kolmes riigis näha aastaga oluliselt langustendentsi.
Möödunud aasta tulemuste põhjal osutus riikide võrdluses, et teenindustase on kõrgeim Leedu supermarketites, kus üldtulemuste järgi oli sealse teenindustasemega rahul 82 protsenti testijatest, järgnes Läti 79 protsendiga ja Eesti 78 protsendiga, kirjutas Postimees Tarbja.
“Tuleb arvestada, et teenindustaseme langus ei ole trend kõigis kettides – näiteks Eesti parima tulemusega vastava valdkonna ettevõtted Selver ja Prisma on suutnud suhteliselt kõrget teeninduskvaliteedi taset hoida mitmel aastal järjest ja samas on nõrgima tulemusega kettide teenindustase kahe aasta võrdluses lihtsalt veelgi enam langenud,” kommenteeris tulemusi Dive Eesti uuringute juht Tauno Mändla.
Teeninduskontakti nõrgimaks osaks on selgelt kontakti lõpetamine – seejuures esineb probleeme nii letiteenindusel kui kassas. Väga paljudel juhtudel ei tänata klienti ostu eest ega jäeta verbaalselt hüvasti.
“Väärib märkimist, et leti- ja saaliteenindajad lõpetavad kliendiga kontakti rohkematel juhtudel positiivselt – näiteks naeratusega –, kui kassateenindajad,” sõnas Mändla.