"“Maksuküüru kaotamine ja rikastele raha juurde andmine tähendab, et veel rohkem asju jääb riigis tegemata."

Heido Vitsur, majandusteadlane
Arvutimängude disaini eriala on esmakordselt Eestis saadav (0)
28. aprill 2015
Scanpix

Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor (EEK) kutsub 30. aprillil ettevõtlushommikule arutlema edukate arvutimängude loojatega teemal "Arvutimängude disain - kuidas saada konkurentsivõimeliseks mänguarendajaks".

Sissejuhatuseks sügisel EEKis avatavale erialale “Arvutimängude disain” räägivad mänguloojad mänguarendamise iseärasustest ja võimalustest ning kuidas ja kellega koos arvutimänge ehitada, mida võtta ning mida jätta.

EEK Ettevõtlushommiku juhatab sisse uue eriala tutvustusvideo ja juttu tuleb teemal: Kompromissid ideaalidega: kuidas mäng valmis saada?

Arvutimängude arendamise firma Reval Entertainment OÜ ning tarkvarafirma Callista Software OÜ asutaja Eerik Kivistik: Arvutimängude looja arvutimänguettevõttes

Arvuti- ja mobiilimängude arendamise firma Creative Mobile OÜ turundusjuht Marianna Krjakvina: Miks valida just mänguarendus?

Arvutimängude arendamise firma Milu Interactive OÜ omanik ja juht Mikk Luige: Arvutimängude disain – kuidas saada konkurentsivõimeliseks mänguarendajaks?

EEKi Arvutimängude disaini eriala juht Kristi Ramot.

Ettevõtlushommikut modereerib EEK Loomemajanduse õppesuuna juht Siim Sultson

EEK Ettevõtlushommik “Arvutimängude disain – kuidas saada konkurentsivõimeliseks mänguarendajaks” toimub 30. aprillil 2015 kell 10.00-12.00 EEK Tallinna õppekeskuses (Ülemiste City, Paul Kogermani maja).

Osalemine on kõigile huvilistele TASUTA!

Registreerimisvorm

Kommentaarid (0)

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki “Sobimatu”!

Postitades kommentaari nõustud reeglitega.