"Päris kindlasti ei ole ma tee-ehituse pooldaja kesklinna, ent Reidi teed on vaja. Selle puhul on erand see, et tegemist on sadamast välja- ja sissepääsu teega," märkis abilinnapea Taavi Aas.
Aas viitas Tallinna TV uudistesaates “Täna+” tõsiasjale, et sadamast sisse ja välja sõidab praegu päevas ca 4000 autot, neist 800 on rekkad ja raskeveokid. “Tänases olukorras sõidavad raskeveokid ja rekkad sadamast välja läbi kesklinna. Eesmärk on kesklinna liiklus- ja teekoormust vähendada ning Reidi tee on selleks alternatiiv ja minu meelest ainuõige lahendus.”
Nagu iga suure ehitusobjekti, nii ka kavandatava Reidi tee puhul kütab Aasa hinnangul ilmselt kirgi küsimus, kas seda on ikka vaja ja kui on vaja, kas siis just täpselt sellist nagu planeeritud. “Mul on siiralt hea meel, et nüüd, mil oleme hakanud tegelema sellega, et kesklinnas autokoormust vähendada, on ideele ka avalikke toetajaid. Mäletan aega, mil märkisime teedele bussiradasid ja selle osas oli ainult lauskriitika. Toetavat suhtumist oli tunda väga vähe,” meenutas Aas.
Aas lubas, et Reido tee äärde jäävad osaliselt alles 19. sajandist pärit paekivi hooned ning seal paikne tühermaa saab uue kujunduse . “Tulevikus ei ole 2+2 liiklusradadega Reidi tee ohtlikum kui tänane Narva maantee, kuhu suundub suur osa sadamast tulevad rekkaid. Loomulikult tuleb arvestada sellega, et Reidi tee ei ole ainult autotee, vaid seal on olemas ka kergliiklustee ja promenaad merekaldal.”
Mis puudutab Russalka sõlme, märkis Aas, et mida vähem on seal autoridu, seda parem. Aas toonitas, et seda ristmikku ei ole joonistanud poliitikud ega ametnikud, vaid spetsialistid, kes oskavad hinnata seda, kuidas oleks autodel kõige parem linnast välja pääseda. “Olen nõus projekti ülevaatamisega ja kui vähegi võimalik, püüame ettepanekutega arvestada. Loeb lõpuks aga ikkagi spetsialistide arvamus,” viitas Aas.