Uuringufirma Nielsen tehtud analüüsi kohaselt eelistab 41 protsenti kõnekaardi ostjaid ZEN-i või Elisa kõnekaartide kasuks ja nii on Elisa kõnekaart kokkuvõttes 43,8 protsendiga turuliider.
“Uuring näitas, et enim kõneaega laetakse just nimelt Elisa kõnekaartidele, mis on selge märk sellest, et Elisa kõnekaarte kasutatakse reaalselt kõige rohkem,” ütles Elisa juhatuse liige Andrus Hiiepuu pressiteate vahendusel, vahendas BNS.
Hiiepuu märkis, et kuigi kõnekaarditurg pole enam samal tasemel, mis aastaid tagasi, on Elisa suutnud ZEN-i ja Elisa kõnekaartidega oma positsiooni turul tugevdada. Kõnekaardi kasutamise kasuks otsustavad üha enam kodumaised kliendid, kes soovivad hoida oma kulusid kontrolli all. Lühiajalisteks kasutajateks on enamasti turistid, kes soovivad välismaal kasutada soodsaid kõne- ja internetiteenuseid. Kuigi trend liigub selle suunas, et üha enam kliente on valimas lepingulist teenust, pole Hiiepuu sõnul kõnekaardid turult sugugi kadumas.
“Neid ostetakse jätkuvalt palju ning kõnekaardi kasutajate seas saab eristada ka kindlaid sihtrühmi. Näiteks eelistavad kõnekaarti kliendid, kes ei soovi püsikohustusi või kes tarbivad teenust pigem ebaregulaarselt. Huvitav on samas ka asjaolu, et paljud meie kliendid on ZEN-i kasutanud aastaid põhinumbrina ning hoopiski juhuslikumad kasutajad on vähemuses,” selgitas Hiiepuuu.
Kui vaadata kõiki Eesti turul tegutsevaid kõnekaardibrände eraldi, selgub samast uuringust, et ZEN on sealgi turuliider – nimelt kuulub 28,7 protsenti kõnekaardituru käibest ZEN-ile.
Nielseni uuring on kokku pandud viimase kvartali kõnekaardi edasimüüjate müüginumbrite alusel.
Põhjamaades ligikaudu kaht miljonit klienti teenindava Elisa aktsiad on avalikult noteeritud NASDAQ OMX Helsingi börsi suurte ettevõtete nimekirjas. Elisa ja juhtiv globaalne mobiilsideoperaator Vodafone on sõlminud laiaulatusliku koostöölepingu, mille kohaselt pakuvad ühisteenuseid 40 erinevas riigis. Elisa Eesti AS käive oli 2015. aastal 95,4 miljonit eurot.
W.
4. veebr. 2017 17:12