Kultuurikatlas kuulutati reedel toimunud Kuldmuna 20. auhinnagalal välja parimad turunduskommunikatsiooni lahendused reklaami, disaini, digitaalse reklaami, suhtekorralduse ning üritusturunduse kategooriates.
Liidu juht Lola Tehver lausus, et Kuldmuna konkursile esitatud tööde arv oli rõõmustavalt suur, mis võimaldas žüriidel teha valiku väga mitmekesiste ja loovate lahenduste seast, vahendas BNS.
Tehver ütles pressiteate vahendusel, et kuna tegemist on Kuldmuna juubeliaastaga, siis tänavu hindasid võistlustöid Eesti oma tunnustatud ja väärikad tegijad, kellest paljud on ka Kuldmuna konkursil juba aastaid kaasa löönud.
Aasta reklaamiagentuuriks valiti Optimist, üritusturundusagentuuriks Jolos, suhtekorraldusagentuuriks Meta Advisory ning disainiagentuuriks Hmmm. Parima kliendi tiitli sai sel aastal Viru Keskus.
Panuse eest Eesti turundusse pälvis eriauhinna Best Marketingi rajaja ja konverentside programmijuht Hando Sinisalu.
Tänavusele Kuldmuna konkursile esitati rekordilised 719 võistlustööd, mille hulgast valis žürii välja võitjad viies põhikategoorias ning lisaks tuli valida ka noortele suunatud Pesamuna konkursi võitja. Auhinnagalal jagati välja 42 Kuldmuna, 42 Hõbemuna, 50 Pronksmuna ning viis erimuna.
Noortekonkursil Pesamuna tuli osalejatel 48 tunni jooksul oma loovus proovile panna Tervise arengu instituudi koostatud lähteülesandes, et luua kampaania, mis toetaks narkomaania kahjude vähendamisele suunatud keskuse avamist. Võidutöö “Kõik algab proovimisest” esitasid Jaan Sinka ja Tiit Liblik.
Loovusfestival Kuldmuna tähistas 20. juubeliaastat ja selle noortekonkurssi Pesamuna korraldas Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit (ETKAL).