"Kõik head või halvad asjad maailmas on kiiksuga inimeste tehtud."

Urmas Sõõrumaa, ärimees
Teenindajate argipäev: päris kunstnahk ning palve vorst ära peita (0)
19. aprill 2018
Scanpix

Klienditeenindajad peavad tihti päevas suhtlema kümnete ja sadade inimestega, aidates neid kauba valimisel ja ostmisel, mõne mure lahendamisel või jagades erinevat informatsiooni.

Seepärast pole üldse imekspandav, et aeg-ajalt juhtub teenindajatel lustlikke äpardusi, mis suunurgad muigele ajavad.

“Teenindajad suhtlevad ühe päeva jooksul väga paljude inimestega ning seepärast on täiesti arusaadav, et vahel lipsavad sisse huumorikad juhtumised,” rääkis Tele2 Eesti klienditeenindusdirektor Sirli Seliov, kes on kokku kogunud mõned huvitavamad juhtumised Tele2 esindustes.

Kuigi need juhtumised ei ole seotud otseselt telekommunikatsiooniga, siis Seliovi sõnul võiksid inimesed palju julgemalt tulla ja selle valdkonna kohta teenindajatelt küsida. “Tehnoloogia areneb pidevalt ning on täiesti normaalne, et kui telefonidele tuleb juurde uusi funktsioone, siis tekib ka rohkem küsimusi telefoni omaduste, andmeside kasutamise ja mahtude ning palju muu kohta.”

Päris kunstnahk

Esindusse tuleb klient, kes soovib osta oma mobiiltelefonile uut kaitseümbrist. Koos teenindajaga valitakse meelepärane välja ning suundutakse kassasse, kus klient küsib täpsustavalt, kas tegu on päris või kunstnahast ümbrisega.

Esmasel kiirel pakendi vaatamisel ei tuvastanud teenindaja, kas tegu on kunst või päris nahast tootega ning vastas automaatselt ja väga kindlal toonil: “see on päris kunstnahk”. Enne, kui teenindaja taipas, mis ta ütles, pugistas klient juba naeru ning tõdes, et sellist vastust ta küll ei oodanud.

Esindusest lahkus inimene siiski õnnelikuna, sest sai oma mobiilile korraliku täisnahast katte.

WiFi või Jõhvi?

Rakvere esindusse pöördus vene rahvusest klient, kes soovis osta telefoni. Vestlus temaga kulges vene keeles, teenindajaga koos valiti välja sobiv mudel ning tutvustati telefoni omadusi.

Kliendile telefon sobis ning et kõik on arusaadav peale selle, miks ta peab Jõhvi sõitma. Ka klienditeenindaja ei saanud esimese hooga aru, et miks klient Jõhvi tahab minna, kuna kohapeal saab kenasti kõik vajaliku korda ajada.

Pärast mõnda aega kestnud selgitust tuli välja, et kui  teenindaja selgitas meesterahvale telefoni omadusi, siis klient kuulis WiFi asemel hoopis “v Jõhvi” ning arvas, et peab seadme soetama Jõhvist.

“Palun võtke vorst külmkapist välja ja peitke ära!”

Klienditeenindusse helistas inimene, kes palus teenindajal külastada üht vanainimest, kuna ta ei saa teda telefoni teel ise kätte. Palve oli esitatud väga tungival viisil, nagu see oleks elu või surma küsimus. Kui klienditeenindajal on alust arvata, et inimene on kadunud või temaga on midagi juhtunud, siis palutakse klientidel pöörduda kindlasti politsei poole.

Kuid sel korral selgus vestlusest, et põhjuseks oli hoopis peagi vanainimese juurde külla saabuv sugulane, kes keelab tal lihatoodete söömist. Kliendi palve klienditeenindajale oli, et ta vanainimese külmkapist vorsti välja võtaks ja ära peidaks.

Kommentaarid (0)

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki “Sobimatu”!

Postitades kommentaari nõustud reeglitega.