"“Maksuküüru kaotamine ja rikastele raha juurde andmine tähendab, et veel rohkem asju jääb riigis tegemata."

Heido Vitsur, majandusteadlane
TEELE PEHK: Ühistransport peab olema ka tegelikult eelisolukorras (0)
13. mai 2018
Scanpix

"Mina liikluskaamerate kasutamist Tallinnas ei poolda. Kaamerad on vanamoodne viis juhte korrale kutsuda," ütleb urbanist Teele Pehk. 

“Tervikliku linnaplaneerimise, sealhulgas liikuvuse planeerimise korraldamisega ja tänavadisainiga saab samuti neid probleeme lahendada,” sõnab ta. “Tänavadisain paneb piirkiiruse paika ja sellest oleneb, kas saab tänaval kihutada või ei saa.”

“Ühistransport peab olema eelistatud olukorras, aga seda mitte paberil, vaid tegelikult,” rääkis Pehk.

“Minu meelest on Tallinnas probleem selles, et bussirajad ei moodusta mõnes kohas terviklikku võrgustikku, vaid need paiknevad jupiti. Nii ei ole aga ühistranspordil eelist, mida oleks vaja,” sõnas ta.

“Liikluskultuuri ainult seadustega ei muuda, see on terviklik, kompleksne planeerimise ja üldise kultuuri küsimus. Väljaspool linna, maanteel, on kiiruskaamerad aga omal kohal ja see on hoopis teine teema, kui tiheda asustusega alal,” ütles Pehk.

Kommentaarid (0)

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki “Sobimatu”!

Postitades kommentaari nõustud reeglitega.