Linnaosalehtede reklaamimüük on põhjendatud, sest erameedia ei paku spetsiifiliselt piritalasele või lasnamäelasele midagi, vastab Tõnis Mölder Eesti Ajalehtede Liidu kriitikale, nagu oleks tegemist turusolkimisega.
“Erasektor ei paku ühtegi spetsiifiliselt lasnamäelasele, piritalasele või mustamäelasele suunatud väljaannet, nagu seda teeb Tallinna linn,” osutas Mölder. “Linnaosalehti loetakse ja reklaami neisse ostetakse üsna agaralt. Ju siis on seda vaja. Kui keegi tahab jõuda just selle piirkonna inimesteni, siis on linnaosalehte pandud sõnum igal juhul täpsemalt sihitud kui mõne üleriikliku kanali puhul.”
Pealinn ja Stolitsa praegu reklaami ei müü, kuid linnaosalehed teevad seda. “Reklaamimüük aitab linnaosalehti üleval pidada ja selline lahendus on maksumaksja rahakotile sõbralik,” ütles Mölder. “Pigem kuuleme ka opositsiooni poolt hääli, et linnameedia peaks teenima rohkem omatulu.”
Poliitilise tasakaalu saavutamiseks soovitas Mölder, et opositsioonijõud suhtleks rohkem linnaosalehtedega ja Pealinna-Stolitsaga. Abilinnapea mainis, et sotsiaaldemokraatide poolt ta näeb teatud panustamist, IRLi poolelt on Mart Luik linnameedias rohkem kaasa löönud. “Reformierakond boikoteerib neid, aga see on juba nende valik,” ütles Mölder.