Tallinna linnavalitsuse infosaalis (Vabaduse väljak 7) võtab Tallinna Linnavaraameti spetsialist vastu kodanikke munitsipaal- ja sotsiaaleluruumide üürilepingute küsimuses, ühtlasi nõustatakse korteriühistuid toetuste taotlemise alal.
“Linnalt eluruumi üürida soovivad või üürivad inimesed saavad muuhulgas küsida nõu lepingute pikendamise, muutmise ja lõpetamise küsimustes,” ütles abilinnapea Eha Võrk. “Klientide teenindamine linnavalitsuse infosaalis teeb abi linnalt eluruumi üürivatele kodanikele ja korteriühistutele lihtsalt kättesaadavaks.”
Avalduse üürilepingu tähtaja pikendamiseks võib esitada ka kohapeale tulemata elektrooniliselt, e-posti aadressile linnavaraamet@tallinnlv.ee, kuid sel juhul peab avaldus olema digitaalselt allkirjastatud. Täiendava informatsiooni saamiseks helistada telefonil 6404 510 või 6404 648.
Korteriühistute esindajad saavad küsida infot kõigi viie korteriühistule suunatud toetuse kohta – Roheline õu ehk haljastustoetus; renoveerimistoetus; hoovikorrastustoetus; korteriühistutele koolitustoetus ning rõdude ja varikatuste ehitutehnilise ekspertiisitoetus. Tallinna Linnavalitsuse infosaalis abistatakse ja nõustatakse korteriühistuid toetuste taotluste koostamisel ja sisestamisel infosüsteemi.
Alates 2019. aasta 1. veebruarist on kõigi korteriühistutele suunatud toetuste menetlemine elektrooniline. Teave teenuste kohta on suunatud eelkõige korteriühistu juhatuste liikmetele, sest taotlusi saab esitada juhatuse esimees või liige või nende poolt volitatud isik volikirja esitamisel. Taotluste toetamiseks on sätestatud kindlad nõuded – nii taotlejatele esitatavad nõuded kui ka igale meetmele esitatud erinõuded.
Tallinna Linnavaraameti spetsialistid võtavad linnalt elamispinna üürimise ning korteriühistu toetuste alastes küsimustes kodanikke vastu Tallinna Linnavalitsuse infosaalis esmaspäeviti kella 14-18 ja neljapäeviti kella 9-12.