"Viimastel aegadel on hea tendents, et me pole vägivaldsed taimede vastu. Need haigused, kus sul oli õhtul vaja Roosimäele minna ja pruudile sülem roose murda – see on läinud."

Ain Järve, Kadrioru pargi juhataja
FOTOD! Sangar: meestemoes on range elegants asendunud väärika mugavusega (0)
17. november 2020
Mats Õun

"Täna loome uusi rõivaid, mis on mugavad ja sobivad erinevatesse olukordadesse nii tööl kui vabal ajal. Näiteks tõime äsja turule rangele pintsakule asendust pakkuva over-shirt`i," ütles AS-i Sangar tegevjuht Raul Saks.

Kodumaise rõivatootja Sangari valgete särkide müük on sel aastal kasvanud 15 protsenti, mis kinnitab peamist trendi kaasaegses meestemoes – inimesed tahavad töötada mugavais, kuid pidutseda väärikais ja stiilsetes rõivastes. 

Vaata galeriid (17)

“Kuigi keeruliste olude tõttu on suuri aastalõpupidusid tänavu vähem, näitab valgete triiksärkide müügi pidev tõusutrend, et stiilipuhas pidulik riietus on endiselt hinnatud ja oluline,” rääkis Saks. “Peame pakkuma inimestele sellised riideid, mida nad vajavad ja tahavad. Valge triiksärgiga on sarnane lugu nagu hobustega, keda kunagi kasutati ainult töö tegemiseks, aga nüüdseks on muutunud staatuse näitajaks, mis paistab silma ja tõstab omanikku esile. Täna on juba ligi pooled Sangari müüdud särkidest valged ning see osakaal kasvab pidevalt.”

“Muutused meeste igapäevamoes ja riietumisharjumustes tulenevad muutusest kontorikultuuris, igapäevaselt triiksärgiga kontoris käivaid inimesi jääb järjest vähemaks, tööriie peab olema mugav ja teenima kandjat igas olukorras ning selleks sobivad paremini vabamad riided,” selgitas Saks. “Sangar on viimastel hooaegadel pööranud aina suuremat tähelepanu lisaks klassikalistele särkidele ka teiste rõivaste tootmisele ja turule toomisele. Täna loome uusi rõivaid, mis on mugavad ja sobivad erinevatesse olukordadesse nii tööl kui vabal ajal. Näiteks tõime äsja turule rangele pintsakule asendust pakkuva over-shirt`i, mis kihilise rõivastuse osana sobib hästi kandmiseks T-särgi peal.” 

Saks lisas, et muutunud ei ole mitte ainult eelistatud kaupade iseloom, vaid ka ostukultuur: ostlemine on kaubanduskeskustest kolinud internetti, seda on näha suurte kaubanduskeskuste külastajate arvu langusest. “Varem oli keskuste rendipindadele suur tung, ärid tahtsid olla sipelgate käiguteel, et osa kaubanduskeskustes aega veetvast rahvahulgast satuks ka poodi. Täna voorivad sipelgad sotsiaalmeedias ja poed peavad aina enam ka ise oma nähtavuse ning väljapaistvuse eest hoolt kandma, ei saa enam loota ainult heale rendipinnale atraktiivses asukohas.”

Kodumaine rõivatootja AS Sangar toodab alates 1956. aastast kvaliteetseid triiksärke, töörõivaid ja aksessuaare. Sangari särgid disainitakse tänaseni Eestis ja nende õmblemisel kasutatakse peamiselt Euroopas toodetud materjale. Sangari jaemüügiketti kuulub seitse brändipoodi üle Eesti, lisaks müüakse Sangari tooteid allhankena, hulgi- ja jaeklientidele. 2019. aastal müüs Sangar 171 000 särki ning ettevõtte aastakäive oli 5,7 miljonit eurot.

Kommentaarid (0)

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki “Sobimatu”!

Postitades kommentaari nõustud reeglitega.