"Viimastel aegadel on hea tendents, et me pole vägivaldsed taimede vastu. Need haigused, kus sul oli õhtul vaja Roosimäele minna ja pruudile sülem roose murda – see on läinud."

Ain Järve, Kadrioru pargi juhataja
Viirus sulges sotsiaalkindlustusameti Tallinna klienditeeninduse (0)
26. november 2020
Ksenija Kurs

Koroonaviiruse leviku tõttu on alates neljapäevast suletud sotsiaalkindlustusameti Tallinna klienditeenindus, kus ühel töötajal tuvastati koroonaviirus - büroo avatakse uuesti 8. detsembril.

Sotsiaalkindlustusamet palub oma klientidel kasutada e-teenuseid iseteeninduses. Töötavad ka kõik teised ameti elektroonilised kanalid ja infotelefonid. Infotelefon 612 1360 on avatud kuni kella 17. Sotsiaalkindlustusameti ohvriabi kriisitelefon 116 006 ja lasteabitelefon 116 111 ning vestlusaknad on avatud 24 tundi ööpäevas ja seitse päeva nädalas.  

Sotsiaalkindlustusameti iseteenindusse saab siseneda ameti kodulehe kaudu aadressil sotsiaalkindlustusamet.ee või otselingiga iseteenindus.sotsiaalkindlustusamet.ee. Keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID või Smart-ID-ga. Oma küsimusi on võimalik saata ka e-posti info@sotsiaalkindlustusamet.ee teel.

Kommentaarid (0)

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki “Sobimatu”!

Postitades kommentaari nõustud reeglitega.