30. novembrist 6. detsembrini leiab Facebookis aset heategevuslik kleidioksjon "500 kleiti", mille tulu annetatakse vähiliidule liikuva ehk bussi paigaldatava mammograafi ostmiseks.
Välja pakutakse muuhulgas Anne Veski ja Gerli Padari, aga ka teiste kuulsuste peorõivad. Aktsiooni korraldavad sõbrannad Tiina Rekand ja Katri Link. Kümne aasta jooksul on vähiliidu bussis uuringutel käinud üle 70 000 naise, neist 298 avastati rinnavähk. Enamikul ehk 85% leiti vähk varajases staadiumis, kui seda sai ravida.
Selle kampaania olulisus seisneb lisaks aparaadi soetamisele veel muuski – loodetavasti mõistab rohkem naisi, kui oluline on sõeluuringul käia, kui kutse on saabunud. Riiklikud sõeluuringud täidavad oma eesmärki, kui uuringutes osaleb üle 70% sihtrühmast. 2019. a aga osales rinnavähi sõeluuringul vaid 57% sihtrühmast.
Kleidikampaaniaga tullakse seega appi ka haigekassale, sest kaebuste ja sümptomiteta naistelgi tuleb rinnavähi varaseks avastamiseks käia sõeluuringul.