"Riigid, kes täna on vaktsineerimise edetabelites kõrgel kohal, on teinud inimestele hästi lihtsaks sõna otseses mõttes “vaktsiini otsa komistamise”, et inimene ei pea oma tavapärastelt radadelt üldse kõrvale astuma, selleks, et oma vaktsiinisüst kätte saada."

Kersti Kaljulaid, president
Kristiine kõik koduhooldustöötajad varustati töö tegemiseks tahvelarvutitega (0)
18. märts 2021
Scanpix/ Foto on illustreeriv

"Tahvelarvutite soetamisega lõi linn hooldustöötajatele muuhulgas võimaluse tellida koduteenuse klientidele toidu- ja majapidamiskaupu e-poe tellimiskeskkonna kaudu, millega säästavad hooldustöötajad nii oma aega kui ka lihtsustab nende igapäevatööd," sõnas Kristiine linnaosavanem Jaanus Riibe.

Tallinna linn jagas eelmise aasta märtsis koduteenust osutavate asutuste hooldustöötajatele töövahendina 60 tahvelarvutit, et tellida kiirelt, kontaktivabalt ja turvaliselt klientidele poekaupu. Tänavu oli see arv veelgi suurenenud ning praeguseks on kõik Kristiine linnaosas töötavad koduhooldustöötajad saanud endale tahvelarvutid, et läbi e-lahenduste tellida toidu- ja esmatarbekaupasid koduteenuste klientidele. 

Riibe sõnul on veebipoe tellimiskeskuse lahendus kiire, kontaktivaba ja turvaline, sest nii saame viirushaiguste perioodil kaitsta nii koduteenuse kliente kui ka meie tublisid hooldustöötajaid liigsete kontaktide eest poodides. “Tahvelarvutite soetamisega lõi linn hooldustöötajatele muuhulgas võimaluse tellida koduteenuse klientidele toidu- ja majapidamiskaupu e-poe tellimiskeskkonna kaudu, millega säästavad hooldustöötajad nii oma aega kui ka lihtsustab nende igapäevatööd. Ent tahvelarvutite abil saavad hooldustöötajad klientidele ka kiirelt vajalikku infot otsida, olgu selleks siis erinevate teenuseosutajate kontaktid, broneerida arstivisiite ja nii edasi” selgitas Riibe. 

“Kokkuvõttes saavad nüüd tänu kaasaegsete töövahenditele hooldustöötajad panustada rohkem aega abivajajatele, samuti tõhustame ja kiirendame koduteenuse klientidele poekaupade tellimis- ja ostmisprotsessi, säästes sellega vajalikku tööaega ja suuname selle sinna, kus seda on kõige rohkem vaja,” lisas Riibe. 

Tallinna koduteenuse klientide toidu- ja poekaupadega varustamiseks on linna hooldustöötajatel võimalik kasutada e-poe tellimiskeskkonda (E-Selver, Barbora, e-Prisma, Coop jt. kaubandusketid). Koduteenusel olevad kliendid on valdavalt, kas üksi elavad eakad või erivajadustega inimesed, kes ilma kõrvalise abita igapäevaelus toime ei tule.

Kliendi roll on olla tellimuses märgitud ajavahemikul telefoni teel kättesaadav ja kodus. 

“Tahvelarvutite kasutamise suureks plussiks praegusel ajal on see, et toidukaupade tellimisel läbi veebilahenduste ei pea koduhooldustöötajad käima ise kauplustes, kus on suur oht viirusesse nakatuda ja seda hiljem enda teadmata edasi kanda. Samuti kui töötajad ise poest toidukaupasid tõid, oli kaupade toomise piiriks 5 kilogrammi kaupa. Nüüd toovad kauba kohale kullerid ja mingeid piire kliendile kauba tellimisele ei seata,” selgitas Kristiine Tegevuskeskuse juhataja Sigrid Jõhve.  

Kuni 6 korda kuus tasub kauba kojukande eest linn, kuid kauba maksumuse eest tasub ikka klient ise.

Kommentaarid (0)

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki “Sobimatu”!

Postitades kommentaari nõustud reeglitega.