"Viimastel aegadel on hea tendents, et me pole vägivaldsed taimede vastu. Need haigused, kus sul oli õhtul vaja Roosimäele minna ja pruudile sülem roose murda – see on läinud."

Ain Järve, Kadrioru pargi juhataja
OLE TEADLIK! Mida teha, kui restoran küsib korgitasu ehk pudeli avamise tasu? (0)
28. mai 2021
Rene Suurkaev

„TTJA on jätkuvalt seisukohal, et kaupleja poolt pudeli avamise ja joogi serveerimise käsitlemine eraldi lisateenusena, millest klient polnud eelnevalt teadlik, ning selle eest tasu küsimine on taunitav,” sõnas TTJA kaubandustalituse juhataja Birgit Valgus.

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametisse pöördus tarbija seoses juhtumiga, kus Tallinna toitlustusettevõte lisas väljastatud arvele juurde täiendava tasuna korgitasu ehk pudeli avamise tasu. Kuivõrd restoranid on äsja avatud ja saame jälle nautida väljas einestamist, annab TTJA vastusest teada ja kutsub ühtlasi üles arvele lisatud täiendavatest tasudest vajadusel ametit informeerima.

„TTJA on jätkuvalt seisukohal, et kaupleja poolt pudeli avamise ja joogi serveerimise käsitlemine eraldi lisateenusena, millest klient polnud eelnevalt teadlik, ning selle eest tasu küsimine on taunitav.  Ettevõtjal ei ole keelatud kehtestada oma toodetele või teenustele täiendavaid tasusid, kuid tarbijale peab olema esitatud ja teada toote või teenuse lõpphind. Ei ole lubatud esitleda hinda selliselt, et tarbija järeldab seda lõpphinnana, kuid tegelikult lisatakse sellele veel muu summa,“ selgitas Valgus.

Siinkohal kutsume üles tarbijaid teavitama TTJA-d sarnastest juhtumitest, kus tarbija on täheldanud arvele lisatud täiendavaid tasusid teenindamise eest. Teavet ootame kas TTJA infotelefoni numbril: 6 201 707 või e-kirja teel: info@ttja.ee.

Kommentaarid (0)

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki “Sobimatu”!

Postitades kommentaari nõustud reeglitega.