"Ei ole normaalne, kui kolm elutähtsat valdkonda ning lisaks kütus, gaas ja elekter võtavad eestlaste sissetulekutest 60 ja rohkem protsenti."

Sirje Potisepp, toiduainetööstuse liidu juhataja
Alates detsembrist saab sideteenuse pakkujat numbriliikuvuse teel kiiremini vahetada (0)
29. detsember 2021
Foto: Pixabay

„Numbriliikuvus on tarbijate seas populaarne, eriti mobiilside teenuste puhul ja see võimalus soodustab konkurentsi sideettevõtete vahel. See tähendab, et klient, kes pole rahul oma teenusega, saab mugavalt valida endale teise sideettevõtte,“ sõnas TTJA sideosakonna juhataja Oliver Gailan.

Numbriliikuvuse tehnilise protseduuri eest hoolitseb Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) poolt hallatav keskne infosüsteem, mida sideettevõtted kasutavad. Kui seni oli võimalik numbrit ühe teenusepakkuja võrgust teise võrku teisaldada kõige kiiremini seitsme, siis nüüd nelja tööpäeva jooksul.

Igal aastal otsustab 65000 tarbijat vahetada sideettevõtet. Samas katkestab numbriliikuvuse aastas 45000 tarbijat, mille põhjus on eeldatavasti parema pakkumuse saamine oma olemasolevalt teenusepakkujalt.

Võimalus vahetada sideteenuse pakkujat, säilitades seejuures oma mobiiltelefoni või telefoninumber, on olnud Eestis alates 2005. aastast.

Kommentaarid (0)

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki “Sobimatu”!

Postitades kommentaari nõustud reeglitega.