Maxima Eesti suvine müügistatistika näitab, et kuigi juba paar aastat on olnud näha, et Eesti inimene eelistab oma toidulaual üha enam värsket puu- ja juurvilja ning sealiha kõrval teeb järjest enam ilma kanaliha, siis sel suvel on näha selle trendi süvenemist.
“Näiteks jahutatud broileri kintsuliha müügikogused on kasvanud viimastel nädalatel kuni 36 protsenti ja näha on suurenenud huvi nii broileri rinnafilee kui ka kanašašlõki järele,” märkis Maxima Eesti turunduse ja avalike suhete osakonna juht Tiia Schapel pressiteates.
Schapel toob välja, et kuigi arbuus ja murel on ikka juuni lõpus, juuli alguses populaarseimad värsked puuviljad, siis sel aastal on ka nende nädalased müügikogused kasvanud, arbuusi puhul kuni 40 protsenti ja mureli puhul kuni 45 protsenti eelmise aastaga võrreldes.
Lisaks on tema sõnul näha, et vahepeal vähem huvi tuntud nektariini ja virsiku vastu on huvi taas tärganud, nädalased müügikogused on kohati kasvanud kuni 27 protsenti. Aastaajale kohaselt tuntakse palju huvi ka varase kartuli, lühikese kurgi ja erinevat sorti tomatite järele.
Selle suve tõeliseks hitiks on Maxima teatel saanud aga kodumaised karastusjoogid – nii kalja kui ka Värska mineraalvee müügikogused on eelmise suvega võrreldes mitmekordistunud.
“Kuumalaine ajal oli selgelt näha varasemast suuremat nõudlust igat sorti vee järele, iseäranis palju kasvasid 5-liitrise vee müügikogused, mis samuti mitmekordistusid,” ütles Shcapel ning lisas, et haarati ka erinevat sorti ventilaatorite järele. Lisaks oli näha, et kuumad ilmad viisid pered rannamõnusid nautima, sest ujumisrõngaste läbimüük kasvas eelmise aasta sama ajaga võrreldes 2,5 korda.