"Kiirabi tegeleb elutähtsate probleemidega, ta päästab elusid. Me ei tegele sisse kasvanud varbaküüntega, ei tegele nohuga, mis on kellelgi kolm päeva olnud."

Kiirabiõde Jaanus Tramberg
Tallinnas ärajäänud kontserte korraldama pidanud ettevõte läheb likvideerimisele (0)
16. september 2022
Foto: Pixabay / foto on illustratiivne

TTJA EL tarbija nõustamiskeskus annab teada, et Lätis registreeritud ürituste korraldamisega tegelev ettevõte MAK Entertainment SIA osas on 1. septembril alustatud likvideerimismenetlust. Sellest tulenevalt on kõik tarbijad oodatud esitama oma täitmata nõudeid kaupleja vastu kuni 7. oktoobrini 2022.

Läti kaupleja suhtes on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) EL tarbija nõustamiskeskusele laekunud ligikaudu 100 pöördumist, millest enamus puudutab Tallinnas toimuma pidanud, kuid ära jäänud või pidevalt edasi lükatud Polina Gagarina, BASTA, Original Enigma Voices ja Huligan-Pihtimus kontserte. Arvestades, et kontserdid olid planeeritud Tallinnasse, võib pileteid soetanud Eesti tarbijate hulk olla suur.

TTJA palub MAK Entertainment SIA korraldatud, kuid ärajäänud üritustele pileteid omavatel tarbijatel esitada oma nõue likvideerijale, kelle kontaktandmed on:

  • Nimi: Jānis Avotiņš 
  • Tegutsemiskoha ning nõuete edastamise aadress: Rūpniecības iela 19-5, Rīga, LV-1010, Läti

Nõude kirjalikul esitamisel likvideerijale võib teha seda vabas vormis, kuid oluline on, et avalduses oleks kirjas järgnev teave:

  1. nõude alus (saamata jäänud teenus ning müügilepingust taganemise tõttu tekkivate kohustuste mitte täitmine);
  2. nõude liik (piletite eest makstud rahasumma tagastamine);
  3. nõude suurus (piletite eest tasutud summa, sh intressid, trahvid, hilinenud maksed jne);
  4. nõude tekkimise aeg (hetk, millest alates oleks kaupleja pidanud rahasumma tagastama: tarbijalepingute puhul on kaupleja kohustatud tarbija nõudele vastama 15 päeva jooksul ning 14 päeva jooksul rahasumma tagastama);
  5. nõude esitaja kontaktandmed, sh e-maili aadress;
  6. pangakonto number.

Avaldusi võetakse vastu üksnes posti teel.

Avaldus tuleb tarbijatel allkirjastada (käsikirjaliselt) ning selle edastamisel haldurile tuleb kaasa lisada kõik nõuet toetavad dokumendid (maksekorraldus, piletid, kirjavahetus kauplejaga, tellimuse kinnitus jne). Avaldus tuleb vormistada inglise või läti keeles ning edastada see likvideerijale hiljemalt 07.10.2022.

Rohkem informatsiooni likvideerimisprotsessi alustamise kohta leiab siit: https://www.vestnesis.lv/op/2022/173.KM1

Kommentaarid (0)

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki “Sobimatu”!

Postitades kommentaari nõustud reeglitega.