"Maailma parandamisega on üks segane lugu. Suurimad maailmaparandajad on enese meelest olnud Hitler ja Stalin."

Vladislav Koržets, luuletaja ja humorist
Tallinna peatänav tuleb alles pärast Pronksi ja Liivalaia ümberehitust (3)
26. november 2022
Pealinn

Tallinna peatänava projekti hakatakse ellu viima pärast Pronksi tänava rekonstrueerimise lõppu ning Liivalaia tänava ümberehitamist, ütles linnapea Mihhail Kõlvart ERR-ile.

“Pronksi tänav, mis on ka väga oluline tänav, saab järgmisel aastal valmis. Järgmiseks aastaks on planeeritud ka Liivalaia tänava projekteerimine ja tegelikult me näeme, et sellises järjekorras ongi õige minna,” ütles Kõlvart Vikerraadio saates “Uudis+”.

Kõlvart selgitas, et nii Pronksi kui ka Liivalaia tänav, mis on otse seotud peatänava või praeguse Narva maanteega, moodustavad ühtse süsteemi.

Kommenteerides aga Peterburi maantee rekonstrueerimise plaane, tunnistas Kõlvart, et kuigi linn kavatses alustada ehitustöödega juba tänavu, võttis paberimajandus oodatust kauem aega.

Kommentaarid (3)

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki “Sobimatu”!

Postitades kommentaari nõustud reeglitega.

pisut mõtteid powerbjuutifitnesist , meil on ju pressing - sõidukite vahele peavad mahtuma jalgrattad:), isegi hobused...
28. nov. 2022 02:59
Võib olla oleks aeg arusaada, et ratas võib olla liiklusvahendiks parki, metsa, väljasõidul ja kõrvaltänavatel kui pole kergteed eraldi. Aga kindlasti ei sobi jalgratas transiittänavatele. Meil kohtab jalgratast isegi kiirteedel - kus teda saatemasinata ei tohiks üldse olla , oodatakse tulemusi ja siis plunitakse ametnike poolt tarkusi ja moodustatakse programme eurorahadest - nimetus : kodanike ja vabakond:) Üldiselt, on hea - kui see tänav saab üldiselt korda ja muu korralduse osas ÜT . Tänan. Viimast aga pidevalt arendatakse. Loodetavasti Sadam-Liivalaia-Pärnu mnt. , jääb see nali ära ? Kuigi eeltingimused on juba loodud -Lastekodu tänava näol(ühendav). Loomulikult on vabavoli neil tervislike eluviisidega olenditel tõmmata kopsudesse vingu ja tolmu ja nõuda, et seda saaks teha- isegi propageerida. Sest kapitalismis on kõik müügiks-ostuks, nagu ka kehade müük või swinger läbikäimine. Ainult, et selleks ei kasutata riigirahakotist kõigi arvelt , KOV määratavat pearaha :) Ehkki jalgrattasõit pakub eeliseid südamele ja taljele, ei loeta seda luu tihedust parandavaks raskuste tõstmise treeninguks, väidab Ameerika ortopeediliste kirurgide akadeemia. Selle asemel vajate luude koormamiseks raskuste tõstmist, mis paneb teid gravitatsioonile vastu seisma, mis aitab neil siis tugevamaks kasvada ja vähendada osteoporoosi ja teiste sellega seotud luuhaiguste tekke riski. Kaasake vastupidavuskoolitus koos jalgrattaga või risttreening jooksmise või matkamisega, et pakkuda oma kehale mitmekesisust ja vajalikku raskuste tõstmist. Kaasnevad maanteerattasõidu korral liiklusõnnetusse sattumise riskid. 2011. aasta septembris märkis "The New York Times", et sõitjad ja jalgrattasõitjad tunnistasid, õnnetuste arv ja raskusaste on viimastel aastatel suurenenud, kuigi ametlikku statistikat pole. Ajakirjas "Environmental Health Outlook" avaldatud uuringus, mis avaldati 2011. aasta märtsis, märgiti ka, et jalgratturid hingavad autode õhusaastet tõenäolisemalt sisse.
Enn
28. nov. 2022 18:00
Aeg oleks ikka aru saada, et autodega sõidetakse linnade vahel, mitte ei trügita kesklinna. Loodame, et kunagi saab kesklinn autovabaks, ning tänavad tagasi inimestele.
to Enn
29. nov. 2022 00:06
sa saad ikka valesti aru - kui sõiduteed loodi , on nad liikluse osaks ja areng toimunud tänavate järgi. Kesklinn või Vanalinn - tee need mõisted omale selgeks. Need on erinevad ja erinev käsitlus. Sinu arvamuses on vaid see osa tõtt - Vanalinnas jalutavad turistid ja põiklevad kodused. Kus olid sa siis - kui arengusse kirjutati tohutud pilvelõhkujad, jt. paljukorterilised elamud. Mida sa tahad muuta - et need kastiga üliohtlikud jalgrattad tuuakse liiklusesse(lapsed kastis ja põrutavad meie sombuste ilmadega liikluses?!) või soovid hobuseid? Viimased eravalduses , Loogal, on sealtki nüüd väljasurnud. Hipodroomist saab elamurajoon .... Veerenni aguliosa , paljukrt. elamud ... Juurdeveo ka. Kui sa tahad targutada, loomulikult neid julgeid sekkaütlejaid on aga presidendi öeldud- väitlemisel nõrgad ja esinemisel. Tallinna ussi kuju lihtsalt vajab arengul vähemalt 3 läbivat telge, seda tingib sadam+raudtee+lennuväli. Räägi seda lugu kodus kassile või naisele - et sõidame rattaga, tõuksiga või lähme jala teatrisse Kadriorust, Sikupillist, Tondilt, Kristiinest, Telliskivist,Põhja pst. kandist. Ja veel - mõni aeg tagasi oli toodud siinses lehes näide mingist linnast võrdluseks aga artikkli sisu oli poolik - selles linnas on kogu vanalinnale samuti juurdepääs olemas läbi kesklinna osa ehk siis nö. kogujateed ning piirkonnas juurdepääs mujale - vaid aadressil elaval. Saksamaalt võid minna ja vaadata- nt. Münsteris , mahuvad vanalinna sõidukid, liinibussid, turg, jne., Milline tähendab, et reguleeritud on - 1-suunaline, ainult jalakäijate tsoon ja seejuures ei tähenda, et kõik ja kõikjal on suletud. Peale tavaliikleja on vajalik ühendus operatiivs., teenindavale- alates kaubandus .....