Eesti Päevaleht kirjutas hiljuti Pärnu mnt äärsest nn surnud tsoonist, kus viimase aasta jooksul on mitu ettevõtet kinni pandud. Näitena oli toodud Westmani äri ja Cafe VS, mille kurvas saatuses olevat süüdi juba hulk aastaid tagasi ette võetud liikluse ümberkorraldused sellel tänavaosal.
Nimelt on seal keelatud parkimine, ja kuna autoga ei saa seista, ei tulevat ka kliendid. Püstitatud teooria taustal jääb muidugi üle küsida, kuidas tuleks siis liiklust korraldada, sest üsna tihti heidetakse ette autode eelistamist kesk- või südalinnas.
Lõputult on räägitud autoliikluse vähendamisest kesklinnas. Jalakäijatele polevat ruumi ja linna kritiseeriti tugevasti, kui see pani suurema läbimõtlemise vajadusele viidates pausile linna peatänava projekti. Pärnu mnt näitel tähendaks peatänav ehk rahustatud liiklus ning jalakäijakesksus äridele samuti pigem hukatust.
Samamoodi nagu Pärnu mnt ääres, minnakse aga pankrotti või koondatakse siiski paljudes kohtades üle Eesti. Põhjuseks on liiga kallis elekter ja inimeste vajadus igapäevatarbimiselt kokku hoida.
Arvamus
20. dets. 2022 10:19ei ole siin ärimeestel vaja ümbermõelda...
23. dets. 2022 23:09