"Maailma parandamisega on üks segane lugu. Suurimad maailmaparandajad on enese meelest olnud Hitler ja Stalin."

Vladislav Koržets, luuletaja ja humorist
Parklast ilma? Koligu maa alla (2)
19. detsember 2022
Foto: Scanpix

Portaalis Ärigeenius lahati Tallinna bussijaama parkla kaasust – enam ei tohi bussid parkida maatükil, mille osas puudub bussijaama majandaval ettevõttel T-Grupp omandiõigus.

Bussijaama omanikule, ärimees Hugo Osulale kuuluv ettevõte on sama parkla juba 2006. a ise kinnisvarabüroole ära müünud. Hiljem taheti tagasi osta, kuid ebaõnnestuti. Parklasse kerkib seega maja. Nüüd  tahab Osula, et linnavalitsus või rahandusministeerium aitaksid olukorda lahendada.

Riigihalduse minister Riina Solman ütles Ärigeeniusele, et T Grupp on esitanud rahandusministeeriumile palve algatada riiklik eriplaneering, mis määraks ära bussijaama planeeringu asukoha ja ala koos parkimisvõimalusega. Siinjuures jääbki selgusetuks, milline võiks olla mõlemat poolt rahuldav lahendus. Ja teiseks, miks peaks linnavalitsus või riik sellesse sekkuma, sest tegemist on eraettevõtete omavahelise vaidlusega.

Lahendus oleks maa-alune parkla, umbes nagu Viru Keskuses. Igati kaasaegne lahendus.

Kommentaarid (2)

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki “Sobimatu”!

Postitades kommentaari nõustud reeglitega.

see Osula on ju jutumees olnud koguaeg
23. dets. 2022 22:56
aga elab hästi siiani. Võib olla nüüd ei võtnud ehitajad teda osanikuks ?:) Mina laseks asjadel minna omasoodu - kui rahvas Osulat kaikaga taga hakkab ajama , küll siis miljonär saab oma ....- pill tuleb pika ilu peale! Ärge enam dotatsiooni andke ja kui lõpetab veo - eks siis hakkab keegi teine vedu teostama ja las ostab, müüb, vahetab kuidas soovib. Mis nutunaiste osa riigil peab olema ? Ja teiseks- miks riik laseb üldse müüa ,sekkumata , kui tegemist on infrastruktuuri osaga Avalikus huvis. Huvitav, Nursipalu- näete milline möirgamine algas, Tartu puiduvabrik...., jne. Vabariigi keskne transiit ja lõpp-algus bussijaam, las Solman kõigepealt avalikustab - kes andis selle erastamise loa ja müügiloa tollal! Siis saab rahvas selguse.
Arvamus
20. dets. 2022 10:35
Kas bussijaam peab praeguses igas mõttes juba ammu selleks kitsaks jäänud ja ka peamiste liikumissuundadega mitte just enam kõige paremini seotud asukohas veel üldse edasi olemagi? Ka võib tänapäevastes tingimustes olla ühe asemel isegi mitu bussijaama või busside saabumis-väljumispunkti. Igatahes tasuks linna ja -liiklusplaneerijatel sellele mõelda ja siis võimalikud selleks sobivad platsid välja pakkuda, et siis juba konkreetselt kõigi omandi- rendi- jne. suhete üle edasi arutada ja läbi rääkida.