Nõo Lihatööstuse talvetoodete müük tegi jõulukuul märgatava hüppe: tarbijad ostsid sülti 46%, veretooteid 26% ja pasteeti 12% rohkem kui aasta varem samal ajal.
„Tarbijate ostukorv on detsembris alati tavapärasest ulatuslikum, kuid oluline järeldus on, et ostjad ei teinud valikul toodete kvaliteedi osas kompromissi,“ kommenteeris Nõo Lihatööstuse tegevjuht Ragnar Loova. „Siin on mitu põhjust, miks jõulukuu põhitoodete rahaline müük kasvas aastaga nii palju. Oleme palju investeerinud tootearendusse ja tõime turule uudistooteid ning uusi maitseid, samuti mõjutas müüki toiduainete üldine hinnatõus.“
Loova lisas, et tootmise omahind on viimasel ajal märkimisväärselt kasvanud, kuid tarbijate ostukäitumine detsembris näitas, et eelistatakse kodumaist toodangut. „Tarbija peab oluliseks toodete kvaliteeti ning uurib hoolikalt, mis etiketil kirjas: näiteks, kas verivorst on tehtud naturaalsest verest või verepulbrist,“ märkis ta.
Nõo Lihatööstus on kõige suurem ja uuendusmeelsem kodumaine lihatööstus. Ettevõte annab tööd ligi 200 töötajale, millega on Lõuna-Eesti olulisemaid tööandjaid ning kohalikku ühiskonnaellu panustajaid.Nõo pälvis 2021. aastal EAS-i, Eesti Kaubandus-Tööstuskoja ja Eesti Tööandjate Keskliidu korraldatud Eesti parimate ettevõtete konkursil aasta pereettevõtte tiitli.