Riigikohus otsustas, et kiiremad ja võimsamad kaherattalised elektrisõidukid on seaduse mõttes mootorsõidukid. Nendega teel liiklemiseks on vaja juhtimisõigust ja sõiduk tuleb eelnevalt ka registreerida. Kohtusse jõudnud vaidlus sai alguse sellest, et üks mees juhtis mullu 2. oktoobril Tallinnas elektri jõul liikuvat ja väliselt tõukeratast meenutavat sõidukit Ultron, mille valmistajakiirus on 95 km/h ja mootori võimsus kuus kilovatti. Sõiduki kiirus oli sel ajal ligikaudu 40-50 km/h. Juhil polnud mootorsõiduki juhtimise õigust ja tema sõiduk polnud ka registreeritud, mistõttu määras politsei talle 500 eurot trahvi.
Maakohus andis õiguse tõuksijuhile, sest tegemist pole mootorrattaga, kuid lõppastmes otsustas kohus, et samaväärsega on tegemist küll. Märkimisväärne on siinjuures riigikohtu seisukoht: kergliikuriks, mida saab juhiloata juhtida, ei saa pidada sõidukit, mille valmistajakiirus on üle 25 km/h või mootor võimsam kui üks kilovatt. Platvormitõuksid jäävad pisut alla selle kriteeriumi. Küll on aga erakätes võimsaid tõukse küllaga. 2021. aasta algusest ei tohi seaduse järgi elektritõukerattaga sõita Eestis kiiremini kui 25 km tunnis. Kuna linnapildis võib märksa kiiremini vuhisevaid tõukse tihti märgata, võiks politsei nende kõigi juhtidele hakata loata sõidu eest trahvi tegema, sest vaevalt neist enamikel mootorratturieksamid tehtud on. Sõiduautojuhi loast siin ei piisa, sest kaherattalised nõuavad teistsuguseid oskusi ja kogemusi.