Mina teenindajate ja teeninduse üle üldisemalt ei viriseks, sellega paistab olevat enam-vähem korras. Söögikohtades arvestatakse väga kenasti ka lastega ning vanemate inimestega. Aga ma näiteks ei tahaks seal istuda kõrvuti koeraga. Inimesed on erinevad ja sellega tuleks ka arvestada. Kellel on karvaallergia, see ei taha näha ka ühtegi kassi söögitoas. Seepärast peaksid lemmikloomadega külastajad ja need, kes ei taha nendega koos aega veeta, saama istuda eri saalides. Enamasti saavad teenindajad Tallinnas eesti keelest aru, aga umbes aasta aega ütlevad müüjad sageli vene keeles, et vabandage, ma ei räägi veel eesti keelt. Ilmselt on nad sõjapõgenikud. Teenindajatega kipub olema nii, et nad käituvad samamoodi, nagu teie nendega käitute. Kui klient on normaalne, siis on ka nemad palju viisakamad ja heatahtlikumad. Kui aga minnakse oma paha tuju või ebaõnnestumisi teenindaja peale välja elama, siis kes seda tahaks välja kannatada?
Toiduainetööstuse liidu juhataja Sirje Potisepp: mina ei tahaks restoranis istuda koera kõrval (0)
12. juuni 2023
