"“Maksuküüru kaotamine ja rikastele raha juurde andmine tähendab, et veel rohkem asju jääb riigis tegemata."

Heido Vitsur, majandusteadlane
Algas sinilillekampaania "Anname au!" (0)
01. aprill 2024
Sinilillekampaania kestab 1.-30. aprillini. Foto: Naiskodukaitse

1. aprillil algab üheteistkümnendat korda sinilillekampaania “Anname au!”, millega kutsutakse kaitseväe ning Kaitseliidu veteranide tunnustamiseks kandma sinilillemärki.

Sinilillesümboolika müügist saadava tulu abil aidatakse kaasa Põlva haigla uudse taastusravilinnaku rajamisele, koostöös Eesti Discgolfi Liiduga luuakse esimene puuetega inimestele ligipääsetav discgolfi rada ning soetatakse spordi- ja taastusvahendeid Otepää tervisekeskusele.

“Veteranikuust ja sinilille kandmisest on saanud elujõuline traditsioon, millega väärtustame veteranide panust Eesti kaitsmisel. Traditsioon, mida teavad nii eestimaalased kui meie liitlased. Alles sel nädalal otsustasime, et Eesti kaitseväelane suundub Euroopa Liidu operatsioonile Punase mere piirkonnas. Veteranikuu annab kõigile võimaluse näidata, et hoolime neist, kes annavad maailma erinevais paigus hindamatu panuse meie kõigi turvatundesse,” ütles kaitseminister Hanno Pevkur, kutsudes kõiki kandma sinilillemärki.

MTÜ Eesti Vigastatud Võitlejate Ühingu juhatuse esimees Enn Adosoni sõnul on kampaania peamine eesmärk veteranide tunnustamine – kandes selleks sinilille rinnamärki. “Samuti ootame kõiki veteranikuu üritustele, mida on sel aastal mitmeid – jooksud, rännak, discgolf ja palju muud, et pakkuda aktiivset tegevust ja toetamise võimalust erinevate huvidega inimestele,” lisas Adoson.

Kampaania kestab 1.–30. aprillini ja antud vahemikus saab sinilillesümboolikat soetada ja seeläbi annetust teha järgnevates müügipunktides: Coop, Selver, R-Kiosk, Apollo, Matkasport ja Karupoeg Puhh kauplused, Circle K tanklad, Poke Bowl kohvikud, Myfitnessi spordiklubid ning Apotheka ja Petcity e-poed. Lisaks saab kampaaniatooteid tellida otse Omniva postiautomaati www.annameau.ee e-poest. Kõikjal Eestis aitavad sinilillesümboolikaga toodete müügi ning eraldi üritustega annetusi koguda ka Naiskodukaitse vabatahtlikud.

Sinilillekampaaniat viib läbi MTÜ Eesti Vigastatud Võitlejate Ühing koostöös Naiskodukaitsega. Oma panusega aitavad kampaania õnnestumisele kaasa kaitsevägi, kaitseministeerium, Eesti Kaitseväe Veteranid MTÜ, Coop, Selver, Circle K, Apotheka, Petcity, R-kiosk, Apollo, Myfitness, Karupoeg Puhh, Matkasport, Poke Bowl, Milworks, Ortopro, Go Craft, Huum, Defrem, Autospirit, Semetron, Threod Systems, Saab, Petronas, Nordic Armoury, Maru Ehitus, Tactical Foodpack, Fendernet, Eesti Võrkpalli Liit, Eesti Jalgpalli Liit, Eesti Korvpalli Liit, Mega Media Grupp, Digitrükk, Swedbank, Telia, Montonio, Minilaod, Stebby, Vichy, Farmi Piimatööstus, ParimPidu.ee, Viking Security, lultuurkapital,  Nordecon ja Jõhvi linn.

Üheteistkümnendat aastat toimuva sinilillekampaania eesmärk on kutsuda inimesi kandma sinilillemärki kaitseväe ning Kaitseliidu veteranide auks ning nende lähedaste tunnustuseks. Meie seas on üle 3000 veterani, kes on osalenud erinevatel rahvusvahelistel sõjalistel ja rahutagamise operatsioonidel mitmel pool maailmas. Veteranide sümboliks on sinilill, millega saab igaüks näidata, et väärtustame nende panust meie ühise julgeoleku heaks. Iga sinilillemärk, mille on valmistanud SA Hea Hoog vahendusel vaimse ja psüühilise erivajadusega inimesed üle Eesti, on unikaalne käsitöö.

Kommentaarid (0)

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki “Sobimatu”!

Postitades kommentaari nõustud reeglitega.